Για πολλούς από εμάς στον κόσμο του Digital Marketing ο Τόλης Αϊβαλής δεν χρειάζεται συστάσεις. Έχει συνδυάσει το όνομά του τις τελευταίες 2 δεκαετίες με πολλά μεγάλα project στον χώρο των startup και του marketing. Σε αυτή τη συζήτηση μιλά κατά βάση με την ιδιότητα του ιδρυτή της Knowcrunch, του μεγαλύτερου εκπαιδευτικού οργανισμού σε θέματα digital marketing στην Ελλάδα.
Να κάποια θέματα για τα οποία μιλήσαμε
- Για το story Τόλη και την πορεία του μέσα στην επιχειρηματικότητα (από την εποχή των Windows 3.11)
- Για το story της Knowcrunch και πως άρχισε το 2010 από το Palo Alto και έφτασε το 2022 να είναι το Νο.1 σχολείο digital marketing στην Ελλάδα
- Πώς θα έπρεπε να είναι δομημένο το curriculum ενός digital marketing course; Πόσο γενικό / εξειδικευμένο πρέπει να είναι; Πόσο τεχνικό / στρατηγικό πρεέπει να είναι; Πόσο συχνά πρέπει να ανανεώνεται;
- Όταν κάποιος ξεκινά την εκπαίδευσή του στο digital, πώς είναι καλό να προσεγγίσει κανεις την εξέλιξή του στον χώρο; Ποιοι τομείς ειναι καλοι τώρα το 2022 να εξειδικευτεί κανείς ώστε να είναι employable στο μέλλον;
- Master στο marketing ή digital marketing diploma;
- Ποιες οι παθογένειες της ελληνικής αγοράς και τι σημαίνει αυτό για τους επαγγελματίες του marketing;
- Ποια η διαφορά του να είσαι marketer σε agency ή σε κάποιο brand;
- Γιατί δεν "πουλάει" το email marketing στην Ελλάδα;
- Πώς να ψαχτείς σε marketing courses (εκτός Knowcrunch)
- Τι παίζει με το Facebook Group "Digital & Social Media Nation Greece";
- Και άλλα πολλά...
Τα λινξ
Finding True North by EO GreeceΟι leaders της Ελληνικής επιχειρηματικότητας μοιράζονται τις Ιδέες & τις Αξίες τους.
Listen on: Apple Podcasts Spotify
Podcast links
Τα προσωπικά μου links