Τρία Κιλά Μάρκετινγκ | Το Marketing στην Ελλάδα

56. Χτίζοντας το marketing του Ferryhopper από τα θεμέλια - Βάσια Αξαρλή, CMO

August 03, 2023 Νώντας Καραβίας Season 6 Episode 6
56. Χτίζοντας το marketing του Ferryhopper από τα θεμέλια - Βάσια Αξαρλή, CMO
Τρία Κιλά Μάρκετινγκ | Το Marketing στην Ελλάδα
More Info
Τρία Κιλά Μάρκετινγκ | Το Marketing στην Ελλάδα
56. Χτίζοντας το marketing του Ferryhopper από τα θεμέλια - Βάσια Αξαρλή, CMO
Aug 03, 2023 Season 6 Episode 6
Νώντας Καραβίας

Η Βάσια Αξαρλή είναι η CMO ενός από τα πιο πετυχημένα Ελληνικά startups, Ferryhopper. Μιας πλατφόρμας κράτησης ακτοπλοϊκών εισιτηρίων που εξυπηρετεί εκατοντάδες χιλιάδες άτομα σε όλο τον κόσμο κάθε χρόνο. Μιλήσαμε για:

  • Πώς δημιουργήθηκε το Ferryhopper και πως κατέληξε CMO στα 25 της
  • Τι είναι το Ferryhopper και ποιο είναι το κενό που κάλυψε στην αγορά
  • Ποιο ήταν το κλειδί που τους έκανε να χτίσουν το brand τους και να τους εμπιστευτεί η αγορά τόσο γρήγορα
  • Πώς χρησιμοποίησαν το SEO και το growth hacking στα πρώτα τους χρονια
  • Παραδείγματα επιτυχημένων και αποτυχημένων καμπανιών
  • Με ποια στρατηγική επιβίωσαν στην πολύ δύσκολη περίοδο του κορονοϊού
  • Πώς στοχεύουν το κοινό τους και ποια είναι τα segments τις αγοράς του Ferryhopper στην ελλάδα
  • Πώς είναι οι millenials σαν εργαζόμενοι και σαν καταναλωτές


Τα λίνξ:

Δες όλες τις λεπτομέρειες για το Email Marketing Course μου εδώ: https://iamnontas.com/email-course/

Support the Show.

Γράψου στο Email Marketing Live Course μου: https://iamnontas.com/email-course/

Podcast links

Προσωπικά links

  • iamnontas.com
  • Το Linkedin μου
  • Δοκίμασε την email πλατφορμα Moosend δωρεάν για 30 μέρες
  • Κάνε το δικό σου Podcast με το Riverside.
  • Στήριξε το Podcast εδώ.
Τρια Κιλα Μαρκετινγκ +
Help us continue making great content for listeners everywhere.
Starting at $3/month
Support
Show Notes

Η Βάσια Αξαρλή είναι η CMO ενός από τα πιο πετυχημένα Ελληνικά startups, Ferryhopper. Μιας πλατφόρμας κράτησης ακτοπλοϊκών εισιτηρίων που εξυπηρετεί εκατοντάδες χιλιάδες άτομα σε όλο τον κόσμο κάθε χρόνο. Μιλήσαμε για:

  • Πώς δημιουργήθηκε το Ferryhopper και πως κατέληξε CMO στα 25 της
  • Τι είναι το Ferryhopper και ποιο είναι το κενό που κάλυψε στην αγορά
  • Ποιο ήταν το κλειδί που τους έκανε να χτίσουν το brand τους και να τους εμπιστευτεί η αγορά τόσο γρήγορα
  • Πώς χρησιμοποίησαν το SEO και το growth hacking στα πρώτα τους χρονια
  • Παραδείγματα επιτυχημένων και αποτυχημένων καμπανιών
  • Με ποια στρατηγική επιβίωσαν στην πολύ δύσκολη περίοδο του κορονοϊού
  • Πώς στοχεύουν το κοινό τους και ποια είναι τα segments τις αγοράς του Ferryhopper στην ελλάδα
  • Πώς είναι οι millenials σαν εργαζόμενοι και σαν καταναλωτές


Τα λίνξ:

Δες όλες τις λεπτομέρειες για το Email Marketing Course μου εδώ: https://iamnontas.com/email-course/

Support the Show.

Γράψου στο Email Marketing Live Course μου: https://iamnontas.com/email-course/

Podcast links

Προσωπικά links

  • iamnontas.com
  • Το Linkedin μου
  • Δοκίμασε την email πλατφορμα Moosend δωρεάν για 30 μέρες
  • Κάνε το δικό σου Podcast με το Riverside.
  • Στήριξε το Podcast εδώ.