Τρία Κιλά Μάρκετινγκ

74. Η έρευνα αγοράς μέσα από τις ιστορίες της Ξένιας Κούρτογλου (Focus Bari)

March 28, 2024 Νώντας Καραβίας / Ξένια Κούρτογλου Season 8 Episode 4
Τρία Κιλά Μάρκετινγκ
74. Η έρευνα αγοράς μέσα από τις ιστορίες της Ξένιας Κούρτογλου (Focus Bari)
Τρια Κιλα Μαρκετινγκ +
Help us continue making great content for listeners everywhere.
Starting at $3/month
Support
Show Notes

Η Ξένια Κούρτογλου είναι η ιδρύτρια της εταιρίας ερευνών Focus Bari που από το 1988 έχει διεξάγει εκατοντάδες έρευνες στην Ελληνική αγορά. Είναι από τους πιο παλιους ανθρώπους σήμερα στον χώρο και έχει να μας διηγηθει άπειρες ιστορίες. Κάποιες από αυτές τις μοιράστηκε στο επεισόδιο αυτό. Πιο συγκεκριμένα, μιλήσαμε για τα εξής:

  • Πώς ξεκίνησε η Focus Bari
  • Τη σημαντικότητα της ερώτησης “Σε ποιο “business” δραστηριοποιούμαι;”
  • Tips για να στήσεις σωστα έρευνες ωστε να έχει έγκυρα και αξιόπιστα αποτελέσματα
  • Πώς παραγγέλνονται οι έρευνες από τις εταιρίες και πώς χρησιμοποιούνται τα αποτελέσματά τους;
  • Κριτική - αξιολόγηση - ανατροφοδότηση: Γιατί είναι σημαντικός ο διαχωρισμός αυτών των εννοιών στην έρευνα αγοράς.
  • Πώς να δίνεις ολοκληρωμένο feedback στους άλλους

Λινξ

Δες όλες τις λεπτομέρειες για το Email Marketing Course μου εδώ: https://iamnontas.com/email-course/

Support the show

Γράψου στο νέο μου Email Marketing Live Course: https://iamnontas.com/email-course/

Podcast links

Τα προσωπικά μου links

Στήριξε το Podcast: https://www.buzzsprout.com/1753860/support