Ο Κάρολος Τσιλιγκιριάν είναι ο CEO του GIM Agency (πρώην "Greek Internet Marketing"), ενός από τα πιο παλιά digital marketing agencies στην Ελλάδα.
Να τι θα ακούσετε σε αυτό το επεισόδιο:
- Η ιστορία του Κάρολου, από πιτσιρικάς, σε φοιτητή γεωπονικής, σε marketing agency owner.
- Η ιστορία του GIM Agency. Πώς ξεκίνησε το 2009 και ποια είναι τα σχέδια για το άμεσο μέλλον
- Τι σημαίνει στρατηγικός σχεδιασμός όταν κάνεις performance marketing
- Τι γίνεται όταν τα "θέλω" μιας εταιρίας ξεπερνάνε τα "μπορώ".
- Γιατί όλοι οι makreters δηλώνουν “strategists”;
- Ο ρόλος της ενδοσκόπησης στον marketer και στον επιχειρηματία
- Τι γίνεται όταν ο κόμπος φτάνει στο χτένι στην επιχείρησή σου; Με ποιόν τρόπο πρέπει να αλλάξει κανείς την προσέγγισή του;
- Τι είναι ο direct response copywriter; Γιατί δεν υπάρχουν πολλοί στην Ελλάδα;
- Τι είναι τα Masterminds; Πώς βρίσκεις το κατάλληλο για σένα για να επενδύσεις; Τι μπορείς να κερδίσεις από αυτά;
- Ποια είναι τα 2 fundamentals του marketing που η πλειοψηφία αγνοεί και αντ αυτού αναλώνονται σε εναλλαγές από "growth hacks";
- Πώς πουλάμε ένα marketing audit;
Resources
Finding True North by EO GreeceΟι leaders της Ελληνικής επιχειρηματικότητας μοιράζονται τις Ιδέες & τις Αξίες τους.
Listen on: Apple Podcasts Spotify
Podcast links
Τα προσωπικά μου links