
Τρία Κιλά Μάρκετινγκ | Το Marketing στην Ελλάδα
Ο Email Marketing Consultant Νώντας Καραβίας, σηκώνει το σεντόνι του Ελληνικού Marketing και συζητάει με καλεσμένους - επιχειρηματίες και marketers - τις παθογένειες που κρύβονται από κάτω. Ακούστε marketing tips, ενδιαφέροντα (best και worst) case studies, ιστορίες τρόμου και τα τελευταία νέα από την αγορά. Περισσότερα για τον δημιουργό του Podcast: iamnontas.com
Τρία Κιλά Μάρκετινγκ | Το Marketing στην Ελλάδα
56. Χτίζοντας το marketing του Ferryhopper από τα θεμέλια - Βάσια Αξαρλή, CMO
•
Νώντας Καραβίας
•
Season 6
•
Episode 6
Η Βάσια Αξαρλή είναι η CMO ενός από τα πιο πετυχημένα Ελληνικά startups, Ferryhopper. Μιας πλατφόρμας κράτησης ακτοπλοϊκών εισιτηρίων που εξυπηρετεί εκατοντάδες χιλιάδες άτομα σε όλο τον κόσμο κάθε χρόνο. Μιλήσαμε για:
- Πώς δημιουργήθηκε το Ferryhopper και πως κατέληξε CMO στα 25 της
- Τι είναι το Ferryhopper και ποιο είναι το κενό που κάλυψε στην αγορά
- Ποιο ήταν το κλειδί που τους έκανε να χτίσουν το brand τους και να τους εμπιστευτεί η αγορά τόσο γρήγορα
- Πώς χρησιμοποίησαν το SEO και το growth hacking στα πρώτα τους χρονια
- Παραδείγματα επιτυχημένων και αποτυχημένων καμπανιών
- Με ποια στρατηγική επιβίωσαν στην πολύ δύσκολη περίοδο του κορονοϊού
- Πώς στοχεύουν το κοινό τους και ποια είναι τα segments τις αγοράς του Ferryhopper στην ελλάδα
- Πώς είναι οι millenials σαν εργαζόμενοι και σαν καταναλωτές
Τα λίνξ:
- https://www.linkedin.com/in/vasiliki-axarli/
- https://www.ferryhopper.com/
- Κατέβασε την εφαρμογή για Android και Apple
Γράψου στο Email Marketing Course μου: https://emailacademy.gr
Podcast links
- Website
- Tiktok
- Youtube
- Google form - Γράψε τη δική σου ιστορία αγανάκτησης
Προσωπικά links
- iamnontas.com
- Το Linkedin μου
- Δοκίμασε την email πλατφορμα Moosend δωρεάν για 30 μέρες
- Δοκίμασε το "ActiveCampaign για Ευρωπαϊκές εταιρίες".
- Κάνε το δικό σου Podcast με το Riverside.
- Στήριξε το Podcast εδώ.