Τρία Κιλά Μάρκετινγκ | Το Marketing στην Ελλάδα

56. Χτίζοντας το marketing του Ferryhopper από τα θεμέλια - Βάσια Αξαρλή, CMO

Νώντας Καραβίας Season 6 Episode 6

Σου άρεσε το επεισόδιο;

Η Βάσια Αξαρλή είναι η CMO ενός από τα πιο πετυχημένα Ελληνικά startups, Ferryhopper. Μιας πλατφόρμας κράτησης ακτοπλοϊκών εισιτηρίων που εξυπηρετεί εκατοντάδες χιλιάδες άτομα σε όλο τον κόσμο κάθε χρόνο. Μιλήσαμε για:

  • Πώς δημιουργήθηκε το Ferryhopper και πως κατέληξε CMO στα 25 της
  • Τι είναι το Ferryhopper και ποιο είναι το κενό που κάλυψε στην αγορά
  • Ποιο ήταν το κλειδί που τους έκανε να χτίσουν το brand τους και να τους εμπιστευτεί η αγορά τόσο γρήγορα
  • Πώς χρησιμοποίησαν το SEO και το growth hacking στα πρώτα τους χρονια
  • Παραδείγματα επιτυχημένων και αποτυχημένων καμπανιών
  • Με ποια στρατηγική επιβίωσαν στην πολύ δύσκολη περίοδο του κορονοϊού
  • Πώς στοχεύουν το κοινό τους και ποια είναι τα segments τις αγοράς του Ferryhopper στην ελλάδα
  • Πώς είναι οι millenials σαν εργαζόμενοι και σαν καταναλωτές


Τα λίνξ:

Support the show

Γράψου στο Email Marketing Course μου: https://emailacademy.gr

Podcast links


Προσωπικά links

People on this episode

Podcasts we love

Check out these other fine podcasts recommended by us, not an algorithm.

Επιχειρ in Artwork

Επιχειρ in

Dimitris Chatzimichailidis
Nudge Artwork

Nudge

Phill Agnew
Θα Σας Ειδοποιήσουμε Artwork

Θα Σας Ειδοποιήσουμε

Κωνσταντίνος Κίντζιος - Σπύρος Ανδριανός
Μιλάμε Επιχειρηματικά Artwork

Μιλάμε Επιχειρηματικά

Γιάννης Πορτάλιος - Αντώνης Τόσκα